Τα πρώτα δείγματα επαφής των πολιτών με την CITIBILL

Τα πρώτα δείγματα επαφής των πολιτών με την CITIBILL

Ο Υπεύθυνος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της εταιρείας ΙΩΝΙΚΗ Holdings, που διαχειρίζεται τις προωθητικές ενέργειες της θυγατρικής CITIBILL παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα ΘΡΑΚΗ για τα πρώτα δείγματα των υπηρεσιών που διατίθενται προς του πολίτες.

Διαβάστε παρακάτω ολόκληρη την συνέντευξη:

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ανακαλύψαμε πως μία Fintech εταιρεία εδρεύει στην Ξάνθη και δραστηριοποιείται στην Περιφέρεια της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Μόλις τον περασμένο Απρίλιο είχαμε συνομιλήσει με τον διευθυντή της εταιρείας κ. Βεζέρη Δημήτριο που μας είχε συστήσει το λογισμικό CITIBILL ως ένα μέσο μετάβασης των δημόσιων φορέων της ΑΜΘ στον ψηφιακό μετασχηματισμό και μας είχε προϊδεάσει για υπηρεσίες προς τους πολίτες.

Μερικούς μήνες μετά, έχει διαπιστωθεί πως η πρώτη επαφή των πολιτών με τα προϊόντα της CITIBILL είναι γεγονός και οι πρώτες εντυπώσεις είναι ιδιαιτέρως θετικές.

Σε αυτό το φύλλο, φιλοξενούμε τον Υπεύθυνο Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της εταιρείας ΙΩΝΙΚH Holdings, Ηλία Τσόκα, που διαχειρίζεται τις προωθητικές ενέργειες της CITIBILL ώστε να μας μιλήσει για τις υπηρεσίες προς τους πολίτες που βρίσκονται σε εφαρμογή το τελευταίο διάστημα.

Ηλία, μίλησε μας για τις υπηρεσίες που προσφέρονται στους πολίτες και τα πρώτα δείγματα επαφής τους με την CITIBILL.

Αρχικά θα ήθελα να αναφέρω πως οι πολίτες επωφελούνται από όλα τα προϊόντα της CITIBILL. Με κάποια άμεσα και με κάποια άλλα που χρησιμοποιούν οι δημόσιοι φορείς έμμεσα, μέσω της ποιοτικότερης εξυπηρέτησής τους. Τα προϊόντα με τα οποία έχουν οι πολίτες άμεση επαφή αυτό το διάστημα είναι το e-ραντεβού και το e-λογαριασμοί. Με το e-ραντεβού, οι πολίτες μπορούν να αιτούνται ραντεβού με έναν συμβεβλημένο φορέα ηλεκτρονικά και με το e-λογαριασμοί μπορούν να βλέπουν τους λογαριασμούς ύδρευσής τους ηλεκτρονικά. Τα πρώτα δείγματα είναι κάτι παραπάνω από θετικά καθώς υπάρχει ανταπόκριση από ένα πολύ μεγάλο μέρος πολιτών, ειδικά Ξανθιωτών καθώς ξεκινούμε όλες τις ενέργειές μας από εδώ, από την έδρα μας.

Είχαμε προϊδεαστεί για την επαφή των πολιτών με την CITIBILL μέσα στο καλοκαίρι αλλά σε αυτό το σημείο μπορούμε να μιλήσουμε για αποτελεσματική εξυπηρέτησή τους. Πως επετεύχθη κάτι τέτοιο τόσο σύντομα;

– Σαν άνθρωπος του μάρκετινγκ που είμαι δεν θα παραλείψω κάποιες φορές να αναφερθώ σε συναισθηματικά σημεία που παίζουν κομβικό ρόλο στην αποτελεσματικότητα ενός επικοινωνιακού μηνύματος. Αυτό που θα εξιστορήσω πρόκειται για ένα συμβάν του οποίου τα επιτυχή αποτελέσματα φαίνονται τώρα.  Όταν δημιουργούσαμε το e-ραντεβού, δεν προορίζονταν για κάτι που θα παρέχονταν δωρεάν στης δημόσιες υπηρεσίες. Το πρώτο στάδιο δημιουργίας του συνέπιψε με την πανδημία του Covid-19. Αν βγάζαμε στην αγορά ένα τέτοιο προϊόν εκείνη τη χρονική στιγμή, τότε ευλόγως οι περισσότεροι θα σκέφτονταν πως θα ήταν μια καλή ευκαιρία απόκτησης οικονομικού κέρδους. Η CITIBILL, όμως, δεν πορεύεται με αυτόν τον σκοπό. Οπότε αποφασίσαμε να διαθέσουμε το προϊόν άμεσα στους δημόσιους φορείς εντελώς δωρεάν ώστε να λάβουν μέτρα προστασίας κατά της πανδημίας. Μάλιστα, το διαθέσαμε με την ελάχιστη λειτουργικότητα του, αρκετά νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό και συνεχίζουμε μέχρι και σήμερα τις βελτιστοποιήσεις. Όσοι φορείς είχαν κάνει ορθότερες εκτιμήσεις σχετικά με την πανδημία, υιοθέτησαν το e-ραντεβού νωρίς και ήταν σε ετοιμότητα στο δεύτερο lockdown. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ΔΕΥΑ Ξάνθης που μέσα στον Νοέμβριο είχε πάνω από 200 αιτήματα από το e-ραντεβού το οποίο χρησιμοποιεί από τον Ιούνιο όταν και είχε επέλθει στους περισσότερους ένας εφησυχασμός μετά το πρώτο κύμα της πανδημίας. Το e-λογαριασμοί έγινε διαθέσιμο προς τους πολίτες τον Αύγουστο και η έως τώρα ανταπόκριση του επιβεβαιώνει τις εκτιμήσεις μας πως πρόκειται για μία εφαρμογή που έλειπε από την αγορά και την είχαν ανάγκη οι πολίτες.

Τι προκλήσεις αντιμετωπίσατε στην επικοινωνία των προϊόντων με τους πολίτες;

– Οι προωθητικές ενέργειες του e-ραντεβού απαιτούσαν πολύ λεπτό χειρισμό καθώς υπήρχε φόβος στον κόσμο από τις επιπτώσεις του Covid-19. Αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε την προώθηση στον μεγαλύτερο βαθμό από κοινού με τους συνεργαζόμενους φορείς, καθώς ο κόσμος ήταν πιο εξοικειωμένος στο άκουσμα των λέξεων «προστασία» και «ασφάλεια» από έναν δημόσιο φορέα. Άλλωστε, πρόκειται για υπηρεσία που διευκολύνει την καθημερινότητα και του φορέα, όχι μόνο των πολιτών. Πρέπει να την επικοινωνεί και ο ίδιος ο οργανισμός στον πολίτη στον μέγιστο βαθμό. Για το e-λογαριασμοί, όπως έχετε διαπιστώσει, τρέχουμε εδώ στην Ξάνθη πιλοτικά μία ηλεκτρονική καμπάνια από τις αρχές Οκτωβρίου. Η μεγαλύτερη πρόκληση που είχαμε να αντιμετωπίσουμε με το e-λογαριασμοί ήταν πως η δυνατότητα των ηλεκτρονικών πληρωμών δεν θα ήταν διαθέσιμη κατά την περίοδο της καμπάνιας. Ο σκοπός μας ήταν να έρθουν οι Ξανθιώτες σε επαφή με την εφαρμογή και με τις διαδικασίες ταυτοποίησης των στοιχείων τους με την ΔΕΥΑΞ. Τα αποτελέσματα της καμπάνιας είναι πάρα πολύ καλά. Δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη και δεν μπορώ να αποκαλύψω στατιστικά στοιχεία αλλά μπορώ να αναφέρω πως η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών αντιλήφθηκε το μήνυμα. Ασφαλώς, υπήρχε ένα μικρό κομμάτι πολιτών που ζητούσε το κάτι παραπάνω, το επόμενο βήμα που ετοιμάζουμε, τις ηλεκτρονικές πληρωμές, αλλά ήμασταν εκεί να δώσουμε απαντήσεις και να λύσουμε τις απορίες σε έναν, έναν ξεχωριστά.

Φαίνεται πως είστε μία εταιρεία που δεν φοβάται να βγει μπροστά και να μιλήσει. Μιλάτε και προωθείτε οι ίδιοι τα προϊόντα σας παρόλο που η διαχείριση γίνεται από τους φορείς. Πως επιλέξατε αυτού του είδους τη στρατηγική; 

– Ο πολίτης είναι το Α και το Ω για εμάς. Όλα για αυτόν γίνονται και ξεκινάμε εδώ από τη βάση μας την Ξάνθη. Νοιαζόμαστε και θέλουμε να χτίσουμε σχέσεις ειλικρίνειας με τους Ξανθιώτες. Γνωρίζαμε ότι το e-ραντεβού ήταν κάτι που θα βοηθούσε ουσιαστικά στην εξυπηρέτησή τους και στην προστασία τους. Μην ξεχνάτε πως ένα ραντεβού που καταχωρείται σε ένα ηλεκτρονικό σύστημα που διατηρεί αξιόπιστο αρχείο, προσφέρει αποτελεσματικότερη και γρηγορότερη ιχνηλασιμότητα σε περίπτωση κρούσματος κορωνοϊού. Φανταστείτε πόση ασφάλεια και ικανοποίηση νιώθει ένας πολίτης όταν βλέπει έναν φορέα να λαμβάνει ουσιαστικά μέτρα προστασίας και όχι αναγκαστικά μέτρα. Τα ραντεβού ήταν αναγκαστικά μέτρα και μπορούσαν να οριστούν και τηλεφωνικώς, η υιοθέτηση του e-ραντεβού ήταν ουσιαστικό μέτρο και προστασίας του πολίτη και καλύτερης εξυπηρέτησής του. Οπότε η αντίδρασή του κόσμου ήταν άκρως θετική και αυτό μας γέμισε αισιοδοξία στο να επενδύσουμε χρόνο και χρήμα σε μία υπηρεσία που δεν θα μας απέφερε οικονομικό κέρδος. Ήταν καθήκον μας να συμβάλουμε στην κατάσταση που επικρατεί. Αυτή τη στιγμή οι κόποι μας αποδίδουν καρπούς καθώς το e-ραντεβού χρησιμοποιείται ήδη από τους Δήμους Ξάνθης, Κομοτηνής, Νέστου & Νάουσας, τα Επιμελητήρια Ξάνθης, Καβάλας, Έβρου, Χίου, τις ΔΕΥΑ Ξάνθης & Νέστου και αυτές τις ημέρες βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαδικασίες ένταξης του Δήμου Αλεξανδρούπολης. Οι τεχνολογικές λύσεις της CITIBILL διευκολύνουν τους δημόσιους φορείς με αποτέλεσμα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Όλα καταλήγουν στον πολίτη, γι’ αυτό βγαίνουμε μπροστά και χαιρόμαστε όταν πράττουν το ίδιο και οι φορείς καθώς στην ουσία πρόκειται για υπηρεσίες που παρέχουν οι ίδιοι άμεσα στους πολίτες.

Πιστεύετε ότι θα καταφέρετε την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και την καλύτερή τους συνεργασία με το δημόσιο;

– Με μία απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο για το τι ορίζεται ως κοινωνικό σύνολο, διαπιστώνεται το εξής: «το όλον μίας οργανωμένης κοινωνίας». Κοινωνία είναι το σύνολο των ανθρώπων που συμβιώνουν σε έναν τόπο. Αν το σκεφτούμε απλά με τη λογική και την εμπειρία που διαθέτουμε όλοι μας, για να συμβιώσουν δύο άτομα, χρειάζεται συνεργασία, καλή επικοινωνία και αμοιβαίες υποχωρήσεις. Αυτός ακριβώς είναι ο σκοπός μας όταν επικοινωνούμε ένα μήνυμα είτε προς έναν πολίτη, είτε προς έναν φορέα. Είμαστε εδώ για να χτιστεί μέσα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας η επικοινωνία τους και η ευκολότερη συνεργασία τους. Έτσι θα πάμε μπροστά. Οποιαδήποτε προβλήματα θα τα λύνουμε ομαδικά σαν κοινωνικό σύνολο. Θα υπάρχουν απτά αποτελέσματα και οι δυσλειτουργίες και των τριών βασικών πυλώνων (πολίτης – τεχνολογία – φορέας) θα μειωθούν σε τέτοιο βαθμό που δεν θα υπάρχει μόνο καταστροφολογία και αποποίηση ή επίρριψη ευθυνών.

Τι να αναμένουμε στη συνέχεια από την CITIBILL;

– Θα σταθώ κυρίως και πάλι στον Ξανθιώτη καθώς το προσεχές διάστημα θα μπορεί να πληρώνει ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς ύδρευσής του. Από εκεί και πέρα, οι πετυχημένες προωθητικές ενέργειες τόσο για το e-ραντεβού, όσο και για το e-λογαριασμοί θα μεταφερθούν σε άλλους νομούς και δήμους, ξεκινώντας από τον Δήμο Νέστου όπου ήδη έχουν ληφθεί τα πρώτα δείγματα απήχησης.

Ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο που μας διέθεσες.

– Εγώ ευχαριστώ και για το βήμα αλλά και για το ενδιαφέρον που δείχνετε για τον πολίτη. Συμβάλετε κι εσείς από την πλευρά σας όταν κάνετε ρεπορτάζ για θέματα που διευκολύνουν την καθημερινότητά του. Εύχομαι Καλά Χριστούγεννα κι ευτυχισμένο το νέο έτος με υγεία και αγάπη σε όλον τον κόσμο.

Πηγή: www.thraki.com.gr