Ρεπορτάζ της εφημερίδας ΕΜΠΡΟΣ για το CITIBILL

Ρεπορτάζ της εφημερίδας ΕΜΠΡΟΣ για το CITIBILL

Το CITIBILL Mobile App αγκαλιάστηκε από τους Ξανθιώτες από την πρώτη κιόλας στιγμή, καταφέρνοντας μέσα σε ελάχιστους μήνες να ξεπεράσει τα 1600 downloads.

Αυτό το σημαντικό επίτευγμα, οδήγησε την εφημερίδα ΕΜΠΡΟΣ να πραγματοποιήσει ρεπορτάζ και να παρουσιάσει στο αναγνωστικό κοινό την μέχρι τώρα πορεία του CITIBILL.

Διαβάστε παρακάτω ολόκληρο το ρεπορτάζ:

Για τα καλά στη ζωή του Ξανθιώτη θα λέγαμε πως έχει μπει η εταιρεία CITIBILL, καθώς τους τελευταίους μήνες οι υπηρεσίες και οι εφαρμογές της απευθύνονται και στους πολίτες.

Η πρώτη μας επαφή με τη βορειοελλαδίτικη εταιρεία με έδρα την Ξάνθη έγινε μέσω των ανανεωμένων έντυπων λογαριασμών ύδρευσης.

Ακολούθησε η υπηρεσία “e-ραντεβού” στη ΔΕΥΑ Ξάνθης με τους πολίτες να χρησιμοποιούν για πρώτη φόρα εφαρμογή της CITIBILL, καθώς μέχρι εκείνο το σημείο οι λύσεις απευθύνονταν αποκλειστικά στους δημόσιους φορείς.

Η λίστα των φορέων και οργανισμών του Δήμου Ξάνθης που εντάσσονται στο “e-ραντεβού” αυξάνονται συνεχώς με το Επιμελητήριο Ξάνθης, τη Διεύθυνση Κοινωνικής Πρόνοιας, την Υπηρεσία Δόμησης αλλά και τον ίδιο το Δήμο να παίρνουν σειρά μετά τη ΔΕΥΑΞ.

Παράλληλα, διατέθηκε στην αγορά το CITIBILL Mobile App, μέσω του οποίου ο δημότης Ξάνθης αποκτά ηλεκτρονική πρόσβαση στους λογαριασμούς ύδρευσής του, κάτι που αποτυπώνει τις ενέργειες ψηφιακής αναβάθμισης και διαμόρφωσης συνθηκών αναπτυξιακών προσδοκιών στο δημόσιο τομέα.

Πώς, όμως, έφτασε η CITIBILL σε αυτόν τον βαθμό αλληλεπίδρασης με τους πολίτες και τους δημόσιους οργανισμούς;

H αρχή με το CITIBILL e-ραντεβού

Μπορεί στους ανανεωμένους λογαριασμούς της ΔΕΥΑ Ξάνθης πριν από περίπου έναν χρόνο, η CITIBILL να έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή της στην καθημερινότητα των Ξανθιωτών αλλά η πρώτη αλληλεπίδραση τους ξεκίνησε με την ένταξη της ΔΕΥΑΞ στο e-ραντεβού το περασμένο καλοκαίρι.

Μέχρι τότε, η CITIBILL προσέφερε cloud ψηφιακές υπηρεσίες σε δημόσιους οργανισμούς και με το e-ραντεβού συστήθηκε ουσιαστικά στους πολίτες, καθώς για πρώτη φορά εκείνοι θα έρχονταν σε απευθείας επαφή με λογισμικό της εταιρείας.

Μέσω της υπηρεσίας που έδωσε και δίνει ακόμη σημαντικές λύσεις στη δύσκολη Covid-19 εποχή, οι πολίτες αιτούνται ηλεκτρονικά ραντεβού με τους συμβεβλημένους φορείς του δημοσίου, αποφεύγοντας τις ουρές και τον συνωστισμό έξω από μία υπηρεσία, ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται η αποτελεσματικότητα της ιχνηλασιμότητας σε περίπτωση κρουσμάτων.

Τα αποτελέσματα στη ΔΕΥΑΞ ξεπέρασαν κάθε προσδοκία και μέχρι σήμερα εκατοντάδες συμπολίτες μας έχουν χρησιμοποιήσει την εφαρμογή για να αιτηθούν ραντεβού με τη Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης – Αποχέτευσης, με τα συνολικά αιτήματα να ξεπερνούν τα 780.

CITIBILL e-ραντεβού από τη Θράκη έως την Πελοπόννησο    

Κατά το δεύτερο κύμα του Covid-19 με το δεύτερο lockdown, η ανάγκη για ακόμη περισσότερα μέτρα αλλά και τα πρώτα θετικά αποτελέσματα στη ΔΕΥΑΞ, οδήγησαν πολλούς φορείς του δημοσίου από τη Θράκη έως την Πελοπόννησο να αναζητήσουν λύσεις ψηφιακής προσαρμογής και να ενταχθούν στην υπηρεσία CITIBILL e-ραντεβού.

Δήμος Αλεξανδρούπολης, Επιμελητήριο Έβρου, Επιμελητήριο Καβάλας, Δήμος Κομοτηνής, Επιμελητήριο Σερρών, Δήμος Ξάνθης, Επιμελητήριο Ξάνθης, Δήμος Νέστου, ΔΕΥΑ Νέστου, Δήμος Νάουσας, ΚΕΠ Νάουσας, Επιμελητήριο Χίου, Δήμος Σαλαμίνας και Δήμος Ανδραβίδας – Κυλλήνης είναι μερικοί από τους φορείς που έχουν ενταχθεί και χρησιμοποιούν καθημερινά το e-ραντεβού της CITIBILL.

«Πολυεργαλείο» χαρακτηρίσθηκε από τον Δήμαρχο Νέστου, κ. Μιχαηλίδη Σάββα, κάτι που επιβεβαίωσε και ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας, κ. Μάρκος Δέμπας, ο οποίος ανέφερε πως η υπηρεσία έχει χρησιμοποιηθεί από επιχειρηματίες που εξέφρασαν προτάσεις, θέσεις και προβληματισμούς. Το καλοκαίρι, ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑ Ξάνθης, κ. Καμαρίδης Ιπποκράτης, είχε αναφέρει πως το e-ραντεβού θα έλυνε τα χέρια των δημοτών.

Τέτοιου είδους τοποθετήσεις για μία υπηρεσία που δημιουργήθηκε από μία εταιρεία τεχνολογίας στην Ξάνθη και επεκτείνεται πανελλαδικώς με ταχύτατους ρυθμούς, μόνο σε αισιόδοξα μηνύματα μπορούν να οδηγήσουν.

Αξίζει να σημειώσουμε, πως το e-ραντεβού είναι μία πρόσθετη υπηρεσία που διατίθεται από την CITIBILL εντελώς δωρεάν στα πλαίσια προσφοράς της εταιρείας στη δύσκολη εποχή που ζούμε.

Στατιστικά στοιχεία της εταιρείας CITIBILL

Mobile εφαρμογή με αστραπιαία 1600 downloads

Στις αρχές Οκτωβρίου του 2020, εμφανίστηκε στην ροή των χρηστών του Facebook μία ανάρτηση για ένα Mobile App με δυνατότητα ηλεκτρονικής προβολής λογαριασμών ύδρευσης.

Η εταιρεία που προωθούσε τη συγκεκριμένη εφαρμογή ήταν η CITIBILL που πλέον είχε κατορθώσει να δημιουργήσει ένα αναγνωρίσιμο brand name στην Θράκη μέσω του e-ραντεβού.

Σαν μία Θρακιώτικη cloud εταιρεία, η CITIBILL είχε αφουγκραστεί πλήρως τις ανάγκες της αγοράς για ηλεκτρονικές πληρωμές σε ΔΕΥΑ και σε γραφεία ύδρευσης κι έτσι το CITIBILL Mobile App δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει ακριβώς αυτό το κενό που υπάρχει στην αγορά, ειδικά στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Μπορεί η έκδοση που λανσαρίστηκε να περιλάμβανε μόνο την προβολή λογαριασμών, καθώς οι e-πληρωμές αναμένονται στο επόμενο διάστημα σύμφωνα με δημόσιες τοποθετήσεις της CITIBILL, αυτό όμως δεν πτόησε τους δημότες Ξάνθης να «αγκαλιάσουν» το Mobile App και να το οδηγήσουν σε λιγότερο από τρεις μήνες στα 1600 downloads, όπως αποτυπώνεται στο Google Play Store.

To CITIBILL Mobile App στο Google Play Store

Ολοκληρωμένες λύσεις με την ύδρευση ως κύρια δραστηριότητα

Η CITIBILL προσφέροντας τις υπηρεσίες της έχει αποκτήσει εξειδίκευση σε ΔΕΥΑ και γραφεία ύδρευσης μέσω του λογισμικού e-λογαριασμοί το οποίο προσφέρει μέτρηση υδρομέτρων, έκδοση λογαριασμών και είσπραξη παραστατικών.

Μέσω της αποτελεσματικότητας του συγκεκριμένου λογισμικού στη ΔΕΥΑ Ξάνθης ξεκίνησε η CITIBILL να αποκτά φήμη ανάμεσα στις ΔΕΥΑ με τη ΔΕΥΑ Νέστου να ακολουθεί, ενώ σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες πολύ σύντομα μία ακόμη μεγάλη ΔΕΥΑ της Περιφέρειας θα υιοθετήσει το e-λογαριασμοί.

Αν και η κύρια δραστηριότητα του CITIBILL είναι το λογισμικό ύδρευσης, οι ανάγκες και τα κενά που διαπιστώθηκαν στο δημόσιο αλλά και σε πολλούς φορείς οδήγησαν την εταιρεία στη δημιουργία μίας ολοκληρωμένης cloud σουίτας λογισμικών που έχουν ως στόχο τη δημιουργία βέλτιστων πρακτικών στους δημόσιους φορείς με αποτέλεσμα την καλύτερη λειτουργία και διοίκησή τους, κάτι που θα αποτυπωθεί και στην εξυπηρέτηση του πολίτη.

Τα e-έγγραφα που προσφέρουν ηλεκτρονικό πρωτόκολλο και ηλεκτρονική έκδοση εγγραφών αλλά και το e-συνεργεία για την ηλεκτρονική διαχείριση των βλαβών ήταν τα πρώτα λογισμικά που πλαισίωσαν το e-λογαριασμοί στη σουίτα.

H Mobile έκδοση για του πολίτες με οικονομικά στοιχεία των λογαριασμών ύδρευσης

Μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών προς του πολίτες   

Η cloud σουίτα λογισμικών της CITIBILL περιλαμβάνει ευρεία γκάμα προϊόντων εκ των οποίων πολλά θα διατεθούν σύντομα και στους πολίτες.

Ζητώντας περισσότερες πληροφορίες από την CITBILL σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, ενημερωθήκαμε πως έχουν δρομολογηθεί διαδικασίες ώστε το e-ραντεβού να ενταχθεί στο CITIBILL Mobile App έπειτα από την επικείμενη αναβάθμιση η οποία θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και ανανεωμένο interface.

Παράλληλα, μάθαμε πως η εφαρμογή θα διαθέτει σύντομα και την υπηρεσία e-εργασία, όπου ο χρήστης θα μπορεί να σημειώνει σε “to do” λίστα, εκκρεμότητες που έχει να επιλύσει.

Σε μεταγενέστερο χρόνο θα υπάρξει η υπηρεσία e-βλάβες, μέσω της οποίας οι πολίτες θα μπορούν να δηλώνουν βλάβες σε ΔΕΥΑ και Δήμους, παρακολουθώντας την εξέλιξη του αιτήματός τους.

Ασφαλώς, όλα τα παραπάνω αφορούν λογισμικά που απευθύνονται και στους δημόσιους φορείς για τους οποίους έχουν σχεδιαστεί επιπλέον softwares όπως το e-συνεργεία, το e-επικοινωνία και το e-κίνηση που θα διαχειρίζεται στόλους οχημάτων.

Μέσα στους στόχους της εταιρείας είναι και η δημιουργία έκδοσης του Mobile App για κινητά με λειτουργικό σύστημα iOS, κάτι που ζητήθηκε από τους πολίτες, με την CITIBILL να λαμβάνει υπ’ όψιν πολύ σοβαρά το feedback που δέχεται από πολίτες και φορείς.

Το νέο interface του CITIBILL Mobile App έπειτα από την επικείμενη αναβάθμιση

Υπερσύγχρονο Cloud Data Center

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες επιχειρήσεις, κάθε μεγέθους, στρέφονται προς τις cloud υπηρεσίες οι οποίες αποτελούν αυτή τη στιγμή τον κλάδο με την ταχύτερη ανάπτυξη παγκοσμίως.

Οι λόγοι αυτής της μεταστροφής είναι πολλοί και βασίζονται κυρίως στα μετρήσιμα οφέλη που παρέχονται από το cloud (νέφος), με τον ακριβή προσδιορισμό του κόστους, και τη μεταβολή του, αναλόγως των απαιτήσεων της επιχείρησης, να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας.

Αν και στην Ελλάδα δεν έχει εγκαθιδρυθεί πλήρως η χρήση του cloud, λόγω επιφυλακτικότητας που αφορά στη λειτουργικότητα και στην ασφάλεια, η μεγάλη επένδυση εγκατάστασης data centers στη χώρα μας που ανακοινώθηκε από την Microsoft τον περασμένο Οκτώβριο, επιβεβαιώνει πως η Ελλάδα εισέρχεται με τη σειρά της στη συγκεκριμένη αγορά.

Τα πρότυπα κουλτούρας και επαγγελματισμού κολοσσιαίων εταιρειών της παγκόσμιας αγοράς φαίνεται πως ακολουθεί και η CITIBILL, καθώς διαθέτει δικό της Cloud Data Center στην Ξάνθη, για την καλύτερη δυνατή υποστήριξη των πελατών της.

Χρησιμοποιώντας οπτικές ίνες ταχυτήτων έως 200 Μbps και έχοντας διασφαλίσει πλήρη προσαρμογή με τα πρότυπα ασφάλειας και ποιότητας, η CITIBILL προσπαθεί να εκμηδενίσει τα οποιαδήποτε τεχνολογικά προβλήματα υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο δημόσιο, δείχνοντας ταυτόχρονα τον δρόμο προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Η ασφαλής λύση του cloud και η πιστοποίηση ISO 27001

Η κοινή λογική λέει πως από τη στιγμή που κορυφαίες πολυεθνικές με τεράστιο αριθμό δεδομένων έχουν στραφεί στο cloud, αυτό είναι το μέλλον παρέχοντας ταυτόχρονα την απαιτούμενη ασφάλεια.

Στην Ελλάδα που παραδοσιακά οι αλλαγές γίνονται σταδιακά, με μικρά βήματα αλλά μεγάλη καχυποψία, τέτοιου είδους βήματα θεωρούνται ότι ακόμη δεν έχουν δοκιμαστεί στο βάθος του χρόνου για να υιοθετηθούν, ασχέτως αν το cloud χρησιμοποιείται καθημερινά από όλους μας.

Σε αυτό το σημείο, μάλιστα, προκύπτει ακόμη ένα ζήτημα στην επικοινωνία δημοσίου – πολίτη τη σημερινή εποχή, καθώς οι πολίτες είναι πιο εξοικειωμένοι με τις cloud υπηρεσίες και τις αναμένουν και τις επιζητούν στην καθημερινότητά τους. Αν και έχουν γίνει προσπάθειες από το κράτος με το gov.gr, υπάρχει ακόμη δρόμος που πρέπει να διανύσουν και οι δύο πλευρές, με το CITIBILL να προσπαθεί να χαράξει αυτόν τον δρόμο.

Είτε cloud, είτε on-premise, η προστασία της ιδιωτικότητας και ο σεβασμός στα προσωπικά δεδομένα των πολιτών αποτελεί ζήτημα που πρέπει να μας αφορά όλους, όχι μόνο γιατί το επιβάλλει η νομοθεσία, αλλά γιατί η κουλτούρα της προστασίας των δεδομένων και της ασφάλειας των πληροφοριών ενισχύει την εμπιστοσύνη των πολιτών στις εφαρμογές και τα εργαλεία σύγχρονης τεχνολογίας.

Η CITIBILL, πληροί όλες τις απαιτούμενες προϋποθέσεις και είναι εναρμονισμένη με την ισχύουσα νομοθεσία, ακολουθώντας όλα τα διεθνή πρότυπα ασφάλειας και ανάπτυξης, όπως περιγράφονται από το ISO 27001.

Tα προϊόντα της CITIBILL είναι εναρμονισμένα με την ισχύουσα νομοθεσία

Τα μελλοντικά σχέδια εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης

Προοπτική εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης αποπνέουν τα μελλοντικά σχέδια της CITIBILL, τα οποία δεν περιορίζονται μόνο στη δημιουργία ακόμη περισσότερων υπηρεσιών προς τους οργανισμούς και τους πολίτες.

Η CITIBIL A.E. μέσω της συνεργασίας της με την ΙΩΝΙΚΗ Technologies, γνωρίζουμε ότι έχει ήδη σχεδιάσει νέο υπερσύγχρονο Data Cloud Center.

H κατασκευή του θα ολοκληρωθεί εντός του 2021 και οι υποδομές του θα καλύπτουν ανάγκες 50 οργανισμών και 250.000 πολιτών.

Πηγή: www.empros.gr